Bestelling plaatsen

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Een bestelling plaatsen kan onder een eigen account of zonder account. Met een eigen account is het makkelijker en sneller om artikelen te ruilen of retourneren.

Hoe plaats ik een bestelling?
- Plaats het gewenste artikel - in de juiste maat en kleur - in de winkelmand en shop verder tot de winkelmand naar wens is gevuld.
- Klik op de winkelmand knop om de bestelling af te ronden. In de winkelmand omgeving is het nog mogelijk om items te wijzigen/verwijderen.
- De verdere betaling wijst zich vanzelf. Ga naar het kopje BETALEN voor meer informatie over verschillende betaalmethodes, terugstorten, giftcards, actiecodes en een veilige betaalomgeving.
- Het is niet mogelijk om meerdere actie-, gift- of kortingscodes te gebruiken bij het plaatsen van een bestelling.

Bestelling samenvoegen
Heb je een order geplaats en plaats je vervolgens nog een order binnen enkele uren? Dan kunnen de orders samengevoegd worden in één pakket. Heeft je bestelling een orderwaarde van €70,- of lager dan vervallen de verzendkosten óf betaal je maar eenmalig verzendkosten - afhankelijk van de bestelwaarde. De orders kun je zelf samenvoegen op de betaalpagina, mits deze functie zichtbaar is. Is deze functie niet (meer) zichtbaar, dan is het samenvoegen van de orders helaas niet meer mogelijk.

Reserveren
Het is mogelijk om een item 24 uur te reserveren. Deze optie wordt aangeboden bij het selecteren van de betaalwijze.
- Na het plaatsen van een reservering ontvang je een email met een betalingslink.
- Het bedrag dient binnen 24 uur via de link te worden voldaan.
- De bestelling wordt verwerkt na ontvangst van de betaling.

Artikelen in deze sectie

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 2