Je dient de gekochte artikelen te inspecteren en ons direct of in ieder geval binnen 5 werkdagen vanaf de ontvangstdatum op de hoogte te brengen van eventuele defecten, gebreken, vlekken of andere klachten.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt een garantie van 6 maanden vanaf de datum van ontvangst. Is er een defect ontstaan of heb je een andere klacht? Meld dit dan aan ons serviceteam door het contactformulier in te vullen. Vergeet niet om een foto te uploaden.
Ons serviceteam zal je aanvraag in behandeling nemen en onderzoeken of en hoe wij je het beste kunnen helpen. In geval van een gegronde klacht kan het artikel gerepareerd worden, vervangen worden voor een nieuw artikel of een volledige of gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag. Je ontvangt binnen enkele werkdagen antwoord over de afhandeling van je klacht.
LET OP: Controleer of het artikel voldoet aan de garantievoorwaarden. Klachten naar aanleiding van normale slijtage, gaatjes en pillen van de stof worden niet als defect beschouwd.
Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.