Hoe kan ik een klacht melden?

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Wij verzoeken je om ontvangen artikelen met gebreken, defecten, vlekken of andere klachten zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. 

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kan je contact met ons opnemen door het contactformulier in te vullen. Vergeet niet om een foto te uploaden. 

Ons serviceteam zal je aanvraag in behandeling nemen en onderzoeken of en hoe wij je het beste kunnen helpen. In geval van een gegronde klacht kan het artikel gerepareerd worden, vervangen worden voor een nieuw artikel of een volledige of gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag. Je ontvangt binnen enkele werkdagen antwoord over de afhandeling van je klacht.

LET OP: Controleer of het artikel voldoet aan de garantievoorwaarden. Klachten naar aanleiding van normale slijtage, gaatjes en pillen van de stof worden niet als defect beschouwd. 

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, dan kan je deze voorleggen aan De Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Artikelen in deze sectie

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0