Hoe kan ik een artikel ruilen?

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Wanneer je een product wilt ruilen, kun je dit aangeven in de retouraanmelding. Ga naar www.perfectlybasics.nl/retour om je ruiling aan te melden.

Ruilen via een account
- Log in op je account en selecteer de betreffende artikel(en)
- Geef aan hoeveel stuks je in totaal wilt ruilen en vul de reden in
- Kies voor 'shoptegoed' in plaats van 'geld retour', controleer alles en bevestig
- Na het afronden van je aanmelding, wordt het bedrag als shoptegoed toegevoegd in je account
- Plaats nu zelf een nieuwe bestelling, je shoptegoed wordt automatisch verrekend
- Vermeld het retournummer op het pakket en volg de instructies in de bevestigingsmail
- Na ontvangst van je retourpakket, wordt je nieuwe bestelling zo snel mogelijk verstuurd
- Retourstatus: zodra je nieuwe bestelling is verstuurd ontvang je van ons een e-mail

Ruilen zonder account
Heb je een bestelling zonder account geplaatst, dan is het niet mogelijk om te ruilen. Je dient dan alsnog een account aan te maken om de ruiling te melden en het shoptegoed in ontvangst te kunnen nemen.

Ruilen sale
Voor het ruilen of retourneren van sale artikelen gelden dezelfde voorwaarden als voor het ruilen van artikelen die niet zijn afgeprijsd. 

Artikelen in deze sectie

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 4 van 4