Wat zijn de voorwaarden?

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Binnen de zichttermijn van 14 dagen mag een artikel worden geretourneerd. We ontvangen het artikel graag ongedragen (passen mag natuurlijk wel), in de originele verpakking en met kaartjes. Zitten er beschadigingen of vlekken op het product, dan kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen. Je wordt hiervan op de hoogte gesteld per email. Je kan er dan ook voor kiezen om het artikel op eigen kosten naar je terug te laten sturen

Sommige hygiëneproducten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht wanneer de verzegeling na levering is verbroken. Slips, badpakken en bikinibroekjes dienen over eigen ondergoed te worden gepast zonder de beschermde plakstrip te verwijderen. Opblaasbare producten mogen alleen ongeopend worden geretourneerd.

Deel onze liefde voor kleding!
Wij delen je passie voor kleding en willen graag dat je tevreden bent met uw aankoop. Onze toewijding aan het zorgvuldig inpakken en verzenden van je bestelling komt voort uit onze liefde voor ons vak. Mocht je om welke reden dan ook overwegen om een artikel te retourneren, dan verzoeken wij je vriendelijk om de kledingstukken met dezelfde zorg te behandelen die wij eraan hebben besteed. Dit omvat het voorkomen van vlekken en beschadigingen tijdens het passen en het terugsturen van de items. Houd alstublieft rekening met mogelijke factoren zoals make-up vlekken, haren van huisdieren en onaangename geurtjes, zodat wij de kleding in optimale staat aan iemand anders kunnen aanbieden.


Aanhoudende retours
PB. hanteert een flexibel retourneerbeleid om jouw online winkelervaring zo prettig mogelijk te maken. Wel monitoren wij het aantal retours per klant en aanhoudende retours die in strijd zijn met onze voorwaarden, zullen worden genoteerd en kunnen mogelijk leiden tot het weigeren van toekomstige bestellingen of in het uiterste geval tot het sluiten van je PB-account. Als dit het geval is voor jouw account, dan nemen wij hier van tevoren uitgebreid contact over op.

In gevallen waarin er herhaaldelijk sprake is van een aanzienlijk retourpercentage, kunnen we genoodzaakt zijn om een redelijke vergoeding in te houden voor verzendkosten bij het verwerken van retouren.

Artikelen in deze sectie

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 6 van 6